söndag 16 december 2007

No7

Slacker och nån tysk och It's a trap skrev lite om oss häromdagen.

Dessutom skrev nån såhär på ett kul nördigt musikforum om en julskiva:
Tre jullåtar jag gillar:
El perro del mar - Oh what a christmas
Hellos saferide - Ipod xmas
Lisa Bouvier - Cancelling christmas
Dom kommer komma med på min personliga julskiva och jag tycker dom borde vara med på flashbacks julskiva också
Jag känner mig hedrad att nämnas i samma andetag som dessa två tjejer. Så hedrad att jag önskade mig en riktig skiva med Säkert! av min syster i julklapp, bara för att.
Lisa, jag är ledsen att vi inte spelade jullåten live i fredags men jag kom inte ihåg ackorden!

Sen, om man fortsätter googla på mig kommer man in på länkar om depression, så vi håller där.

Ni kanske tycker jag är nördig som googlar på mig själv, men kom igen, alla gör det!

1 kommentar:

CJ sa...

"Googling Myself" - perfekt låttitel.