tisdag 4 december 2007

No2

Jag lyssnar alltid på p3 på fredagmorgnarna och inspirerad av morgonpasset vill jag bara delge er, inte helgens ledord utan 2008s ledord (startar idag): Säg ja till allt!




Så nu ska jag vara med på en spansk pop-samlingsskiva, och i ett brittiskt radioprogram. Fler datum till Februariturnén droppar in och det verkar som att jag både i Linköping (klubb Din Mamma 30jan) och i Stockholm (Kafé 44 1feb, Club KingKong 2feb) får med mig Herrorkestern. Sjukt livat! Hoppas på fler datum med dom!

Men det blir utan Herrorkestern på Blekingska på fredag och även utan dem på Rundgång-releasefesten nästa vecka. Därför har jag och Lars repat idag.

Mitt i repet kom vi på att vi inte skulle klara oss utan Matildas fantastiska sång. Så det blir Lisa Bouvier Trio som uppträder nu innan jul.


Dagens länktips får bli http://www.popfabriken.se/lisabouvier






Jag måste säga att "medvetet handklappsnaiv" låter fint, bra mycket finare än vad som är sanningen (dvs att jag faktiskt inte kan bättre). Dessutom har den där musikvideon verkligen hitpotential, eller vad säger ni? :D

Inga kommentarer: