tisdag 4 december 2007

No3

Jag är mycket seriös i mitt artisteri.
Såhär såg min senaste kontakt med min musikvideoregissör ut:


CJ säger:
ska du spela på blekingska?
lisa bouvier säger:
ja! Fast inte med herrorkestern
lisa bouvier säger:
utan själv, med Lars och Matilda
CJ säger:
läge att filma kanske?
lisa bouvier säger:
Ja, om man vill. Jag har dock en musikvideo upplagd på min myspace nu
CJ säger:
om det är ok med dig så gör jag gärna det, alltid bra att ha sånt material att fylla ut med
lisa bouvier säger:
Ja det klart!!!
lisa bouvier säger:
Om du vill och hinner och kan och sådär!
CJ säger:
hmm, jag hittar ingen video
lisa bouvier säger:
precis ovanför "vänner" och under "presentation"
CJ säger:
är detta lars?
CJ säger:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhnyPWGDaQ1LTj4_mV-9CXDgq0pVwll-mTSxpDRDNIrel2d0qH9oTHF5vJzWJvjiWI97N9zBfbmeC1G26YIU0NilPO44wDnLzeRrHz40kv-Nm9lRQBHnFbtCmqve2HYF2ANxmlWJKNW-68/s1600-r/DSC06228.JPG
lisa bouvier säger:
fniss. ja
CJ säger:
haha
CJ säger:
man håller väl koll
lisa bouvier säger:
vad är det för bild?
CJ säger:
http://thereserulesok.blogspot.com
lisa bouvier säger:
det var en fin kväll. var du där? träffade jag dig??
CJ säger:
nä jag ville dit men det hände aldrig
CJ säger:
jag tränar och har nästan slutat dricka, helt sjukt
CJ säger:
många röda drinkar där?
lisa bouvier säger:
bara en men den räckte. jag har haft en mycket märklig helg.
CJ säger:
fint
CJ säger:
är det hemligt?
lisa bouvier säger:
min märkliga helg?
CJ säger:
ja
lisa bouvier säger:
Nejdå. Jag hade i torsdags bestämt träff med en kille som jag bara träffat en gång innan, han var här och spelade med sitt band. och vips var vi ihop, eller vi betedde oss så iaf, och bodde på hotell hela helgen och gick romantiska promenader bland kulörta lyktor och tomteluvor och all annan julskyltning man får ångest av och du vet, that stuff. och så åkte han hem i söndags, eller åtminstone vidare och vips så var allt borta och allt var som vanligt och jag kände mig
lisa bouvier säger:
oj nu ringer han!
CJ säger:
kodak moment
CJ säger:
glöm inte skriva en låt om det innan du glömmer allt
CJ säger:
föga indie med hotell dock
lisa bouvier säger: (något senare)
Haha, verkligen jäkligt kodak moment.
lisa bouvier säger:
jag skriver en låt omedelbums. eh.
lisa bouvier säger:
Jag vet, han spelar i två kreddiga band och ett ohyggligt okreddigt. men det är det okreddiga som får spela överallt för massa pengar så...
CJ säger:
du slutade med "och jag kände mig.." !
lisa bouvier säger:
just det. jag kände mig... inte som gwyneth paltrow längre. i valfri lättviktarhollywoodromatikrulle
lisa bouvier säger:
bra eller dåligt? jag vet inte. ibland behöver man känna sig som gwyneth
CJ säger:
har sett väldigt få romantiska komedier
CJ säger:
det finns några bra iaf
CJ säger:
there's something about mary.. & knocked up
lisa bouvier säger:
hm ja, men du fattar grejen. inga bekymmer liksom
CJ säger:
jaa
CJ säger:
men hotell är nice.
lisa bouvier säger:
o ja. när man inte betalar det själv.
lisa bouvier säger:
jag tittade på tv för första gången på fyra månader. det tog tio minuter, sen var jag rastlös och ville gå ut.
CJ säger:
ja jag har knappt kollat på tv sen jag flyttade hemifrån 2004!
CJ säger:
presidentvalet och lite sånt
lisa bouvier säger:
Presidentvalet! Jösses. jag kollade på iofs idol förra veckan (i kontrast till presidentvalet). Men jag var full och på förfest så det räknas inte!
CJ säger:
nä det räknas inte
CJ säger:
men du.. då kanske jag filmar, på fredag var det va?
lisa bouvier säger:
japp! det blir väldigt indie och fint.
CJ säger:
ja, underground som fan
lisa bouvier säger:
imorrn lägger jag sången på svenska låtarna. Med Benjamin!
lisa bouvier säger:
den här msnkonversationen var väldigt tidstypisk. jag borde publicera den i min nya blogg.
CJ säger:
bra, då kan jag stämma dig! lägger alla mina pengar på indisk mat
lisa bouvier säger:
fatta mycket indisk mat du kan köpa för det feta skadestånd du kommer få!

Nu är det dags för sängen. Borde repat de svenska låtarna också, men ah. Riktiga musiker repar inte, det vet väl alla. Jag känner faktiskt ingen.

Inga kommentarer: