lördag 3 januari 2009

Visst sprängdes vi snyggast av alla, va?

Kära bloggtipsare, det är klart att jag kommer hålla nyårslöftet att ta över världen som popstjärna, bloggare och stilikon! Det blir piece of cake.
Mitt inofficiella nyårslöfte är att inte ha random sex med random killar, vi får se hur det går...


Jag har fortfarande inte dammsugat efter festen och för varje gång jag plockar undan något så poppar det fram fler systemetpåsar, tomma flaskor och glas som placerats ut på konstiga ställen... Märkligt!


Imorgon ska jag till Olofström och repa med de här tjejerna. Damen till vänster har hoppat av och de ska spela snart så nu ska jag införa lite pop hos Blekinges hårdaste band. Typ!
Jag ska spela bas! Hujedamig! Nåja, klarar jag Stars In Comas sjutakt och förvirrade ackordanalyser ska jag väl klara av lite hårdrock!

Inga kommentarer: