måndag 19 januari 2009

Själslig limbo

Sådär när man inte riktigt vet vad man ska ta sig till. Sådär när man känner att ens undermedvetna bearbetar formuleringar som ens överjag är för puckat för att ens komma i närheten av. Sådär när man väntar på orden.

De kommer snart! Jag kan känna det.

Februariplanering:
11/2 - Fourever & EC på Porslinan, Karlskrona
12/2 - Fourever & EC på Bruket, Ronneby
13/3 - Fourever & EC samt Lisa Bouvier & The Pop Messengers på Folkets Hus, Karlshamn
18/2 - Lyckliga Stunder & Joueur Noir på Barbacka, Kristianstad. Jag kanske är med här.
20/2 - Joueur Noir, Lisa Bouvier och en massa annat bra på Annexet, Karlshamn
27/2 - Lisa Bouvier, Efter Tolv, The Vague, Pans Last Stand, Lars & Sidekicksen, Painted Drumsticks och fler band jag aldrig hört talas om, Födelsedagsbaluns, Karlshamn

Paris tyvärr inställt. Jag ska åka till Umeå istället och hänga med Popkollo. Lite kul och lite tråkigt!

Så tillsvidare befinner jag mig i själslig limbo och undrar vem jag är, vart jag är på väg, vad som är viktigt i livet, om jag någonsin kommer att klara av att ta kritik utan att bryta ihop fullständigt, om jag ska flytta, om jag ska skaffa en tv.... Etc.

Inga kommentarer: