lördag 27 december 2008

I don't wanna grow up!

Nu efter ytterligare en sväng i Karlshamns virvlande nöjesliv skulle jag vilja poängtera tre saker:




1. Jag är inte 17. Jag är 22. Om mindre än två månader blir jag 23. Bara så alla vet. Det är med andra ord ohållbart att neka mig inträde till en 18årspub (typ enda stället i Karlshamn som spelar Arab Strap och så får jag inte gå in)! Men å andra sidan så erbjuder Blekinges popelit det bästa hänget så jag ska inte klaga. Musikforum is still going strong och häromnatten hade jag intressanta upplevelser i IFKstugan. Yeah rock on!




2. Jag spelar inte i Sheeboes längre. Jag har en mycket framgångsrik solokarriär. Okeeej???




Bara för det kommer det här och nu en bild på när jag faktiskt VAR 17 och spelade i Sheeboes och som ni kan se finns det inga som helst likheter...


(att jag använde den där randiga klänningen så sent som i förra veckan, att jag har samma lugg och samma dåliga hy pratar vi tyst om nu, ok?)



3. Jag är heller inte Filips kusin. Det är han som är min kusin. Det är en viktig skillnad eftersom jag är tre år äldre än vad han är. Jag var först. Punkt!
Eller också kan jag omfamna min ungdom och lyssna på Tom Waits!

Inga kommentarer: