torsdag 10 april 2008

No14

Igår var det spelning och öldrickning på Smålle. Det var alldeles förpillrat roligt, fast börjar jag dricka öl klockan halv sju går jag hem och sover klockan tolv. Kan vara bra att veta. Jag har tydligen blivit gammal.

Idag blev det klart att jag ska vara någon slags ledare på Popkollo i sommar! Det kommer bli så sjukt jävla roligt att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. http://www.popkollo.se/ Jag hoppas att ni har anmält er och faller ni utanför målgruppen (tjejer 12-18 år) så känner ni säkert några som inte gör det.

Omslaget till "Indien är död"-EPn är nu klart, det blev twee as fuck som my dearest Victor uttryckte sig. Börjar dra ihop sig - spännande!!! Mixningen är fortfarande inte klar och jag kom på att jag vill lägga en stämma på vissa grejer... Alltid är det nåt.


Förresten, ni har väl inte glömt att kolla bilder från vår dramatiska Jönköpingsspelning (innehållande allt från biografer och ösregn till punkteringar, varningar till allmänheten och enbenta män) på Mattias bilddagbok?

Inga kommentarer: