söndag 12 oktober 2008

Lisa Bouvier feat Stars In Coma!


Yeah yeah yeah. Såhär snygga var vi i onsdags! André, jag och Mattias. Håkan stod bakom kameran för han hade inga röda byxor så han fick inte vara med. Husbandet på Vinylbaren, alltså Stars In Coma, spelade även på lördagen och jösses jävlar vad bra de var! Nog visste jag att de tre är Malmös mest kompetenta popmusiker men de överraskade mig ändå. Plus att jag hittade ölbiljetter som jag kunde använda. Jättebra att vara full på jobbet, oh I love my work.



Okej, vi ser lite ut som ett International Noise Conspiracy on twee eller ett dansband (Liza Bouvierz?) men vi ser tuffare ut med gitarrerna på. Jag tvingade Mattias att spela på en skitsunkig Squier bara för att färgkoordinera med min strata! Apperance is everything, right?







1 kommentar:

oneofthenobodies sa...

Hej! Ditt mail har inte kommit fram (eller lagt sig i skräp-posten. Skumt...Hur är det annars? Kram!