söndag 11 januari 2009

365 saker

Jag har aldrig riktigt fattat grejen med Navid Modiris musik. Inte så att jag tycker att det är dålig musik på något sätt, onej, det är mest det att den inte har nått in. Alls. Men jag har allitd känt att det här är musik som jag BORDE tycka om, för jag tycker att Navid är jävligt bra.

Verkar det vettigt överhuvudtaget?

Nåja, det är på grund av eller kanske tack vare detta som jag blev så glad när jag läste hans nya blogg. För helt plötsligt så fattade jag! Jag vill bara ta varenda mening och brodera en bonad och hänga upp på väggen för det är så fint och bra!

Bara detta:
"Lögnare = Kreatör
Fantasi = Ihopljugen tankemassa
Kreativitet = Förmågan att ljuga bra
Karriär = Kedja av lögner och bra timing"

Åh jag älskar när folk är sådär lite trivsamt respektlösa. Det blir nog en bonad av det där citatet när jag får tid över.

Angående #5, Navid; om du vill återanvända tipset är det fritt fram att ta en svängom på Conrad närhelst du har vägarna förbi! Eller så gör vi en duett av En helt ny värld, men bara om jag får vara Aladdin!

Inga kommentarer: